mandag 9. august 2010

Snart blåbær i nord

Nå er 3 topper nådd, men maaaange flere gjenstår...(smågutta har bare 2 igjen) Neste gang tar jeg bærplukkeren med, så ett par blåbær i går, og søte var de:)
Morsomt å gå på tur når søskenbarna, de store heltene er med.
Eric, Sondre og Alexander
Simen tar seg en pust i bakken
Foto: tante Hilde eller husbonden....!?
Harstad langt i det fjerne!
Nå har jeg laget meg en "ny-bolig i sør perm" med skilleark merket kjøkken,bad, stue osv.
De beste idèene og smarte tipsene jeg kommer over (her snakker vi interørblader fra perm til perm) blir tatt vare på og når vi omsider flytter i ny bolig så har jeg permen min med inneliv og uteliv idèer, fargekoder m.m.
Takker sviger-Hilde for angasjement ifbm kjøkken:) Godt å ha noen som har peiling der! (psssst: litt oppdatering på bloggen, takk:))

1 kommentar:

  1. Hei Lise, tusen takk for koselig kommentar på bloggen min :) Har lest litt rundt hos deg og her var mye fin lesning og masse flotte bilder, følger deg videre!

    SvarSlett