lørdag 27. juni 2009

Svipptur i nord

Torsdags ettermiddag dro jeg fra hovedstaden til det glade nord, tempen var upåklagelig i sør. Knallblå himmel og kikksølvet var nok godt oppi 25 grader. På Gardermoen var det varmt og verre skulle det bli på vei inn i flyet. I den trange lange tarmen man står å venter for å komme inn i flyet var det så varmt at jeg med flere holdt på å "krepere" Vel fremme på Evenes viste tempraturen 11 grader og lett regn...For å si det mildt, det var utrolig godt å få avkjølt seg litt, men fra 25 til 11 grader!!!! Fysj å fysj..
Dagen etter skinte sola fra skyfri himmel. Jeg tok sola med meg yoooho!!! Byen smilte, masse folkeliv i byen da festpillern i nord-Norge er i full gang og alle var glade. Tilbake i sør i går og tilbake til varmen og til familien.
Her er ett par biler fra "sjøsiden" i nord i nydelig vær.
I dag har vi badet og storkoset oss på Nebbursvollen. Fantastisk flott badeplass for store og små.
Nå er det lørdagskveld, ungene sover og mannen er på kino sammen med Tante og Onkel-gutten Sondre. Nå skal stilheten nytes med litt jordbær ute på balkongen der jeg skal beskue min nye lavendel:)
Tilslutt: R.I.P. Michael Jackson! DU var og er STOR!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar