tirsdag 8. desember 2009

7 slag...

Ka i alle dager skal man finne på når man har febersykt barn...!? Jo bake litt innmellom "mamma jeg er tørst- mamma jeg vil se film- mamma jeg vil sove litt" osv....
I går baka jeg julebrød og karameller. Disse karamellene var rågode. Oppskrift? Sender det gjerne da dissee var lett å lage. Fikk sikkert rundt 60 stykker, så håper det holder ut jula:)




Har pakket karameller inn i silkepapir for å gi i gaver

I dag ble det havreflas da feber Alexander sov. Disse pleier jeg å kjøpe av og til da gutta liker de så godt. Men heretter så skal de heller bakes. Masse havregryn (og litt sukker selvfølgelig) i de, og de ble sprø og gode.

Ha en god førjulstid:)

3 kommentarer:

  1. Ja takk kunne godt tenkt meg oppskriften på karamellene, har ein som elsker karameller.

    Flink du er.
    Klem

    SvarSlett
  2. så herlig, håper på en oppskrift for de så kjempegode ut.

    God bedring og juleklem

    SvarSlett
  3. Det vert nok ikkje sju slag i min heim i år. Har bedt ingane velja ut dei slaga dei vil ha, resten får bare vera.....
    Karameller - kanskje ein god ide... håper det er ei enkel oppskrift, slik at eg kan bytta ut varer som allergi folket ikkje kan ha.
    kos deg i adventstida.

    SvarSlett