tirsdag 12. januar 2010

Lucky me

Har vært så heldig å få denne awarden av Hege. Tusen takk. Det varmet. Hege er en gammel klassevenninne som blogger om blant annet scrapping. Hun er superflink. Moro å treffe deg igjen gjennom bloggingen Hege.


Reglene for denne koselige awarden er som følger:

1. Kopier awarden til bloggen din
2.Link til personen som gav den til deg
3. Fortell 7 intressante ting om deg selv
4.Velg 7 andre blogger som du sender den videre til
5. Link til deres blogger
6. Legg igjen kommentar i bloggen deres blogger slik at de får vite om denne awarden

Så var det nr. 3. å fortelle 7 intressante ting om deg selv:

1. Er alltid med
2. Er lidenskapelig opptatt solsikker
3. Hater salg, digger heller nyheter
4. Drømmer om egen liten interiørbutikk og serverer deilig kaffe latte til gjester
5. Liker å handle krims krams (spesielt i utlandet)
6. Beste stedet jeg har vært: San Francisco
7. Er glad i barnemusikk. Hører og kan det meste der.

Sender denne til:

Elin Anita: En av mine første følgere og kreativ blogger
Inga Helene: Kreativ nord-Norsk blogger som jeg følger
Helen: Kreativ blogger som jeg følger. En av mine første følgere.
Birgit: Oslo-venninne som jeg har kjent i 12 år. Også kreativ blogger.
Marte: Mine barn sin tremening som bor i Tromsø. Også kreativ blogger.
Trude: Kreativ blogger som også har tvillinggutter
Linda:Blogger med lekker blogg som jeg følger

Håper dere tar vel imot denne awarden:) Ha en flott kveld

4 kommentarer:

  1. Hei og takk for hygelig award. Jeg har imidlertid bestemt meg for at bloggen min skal være award-fri. Awarder var nemlig en av grunnene til at jeg sluttet å skrive i den gamle bloggen.

    Håper du ikke tar dette ille opp.

    ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  2. Heisann Lise.
    Tusen takk for koselig award, det setter jeg pris på kan du vite.

    Håper det går bra med dere alle.
    Klem fra Helen

    SvarSlett
  3. Heisannn...
    tusen takk for det....veldig hyggelig....lenge siden....hvordan går det med dere der oppe i nord?
    skal ta utfordringen....
    ja tiden har gått siden jeg ble en av din første følger:)
    kos deg
    goeKlemmer fra meg i Oslo

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig oppmerksomhet og varme ord!
    Jeg sender den selvfølgelig rett tilbake til deg!
    For du har en flott blogg som jeg liker godt!
    Nå må jeg køye, tidlig opp i morgen.

    Ha en fin torsdag!
    Klem fra Linda

    SvarSlett