mandag 26. september 2011

Hus med hage

Vår nye hage er akkurat passe stor, men utfordringen blir å få det slik man vil. Det er fint slik det ser ut i dag (litt overgrodd bare) men er ikke helt meg med 1000 vis av valmuer og annet dill. Er i full gang med planting av løker og ser for meg at til våren/sommeren blir det "Welcome to Lises garden"
I går tok jeg steget å melde meg på en konurranse om å vinne en oppgradering av hagen. Disse bildene la jeg med søknaden og en noen ord om hvorfor akkurat jeg skal vinne! Spennende:-)
Fritiden går til å pusse opp, og vi tror og håper vi klarer å bli ferdig til "deadline" om en drøy mnd! Krysser alt for det!


6 kommentarer:

  1. Lykke til, håper du vinner. Har aldri møtt noen som er så flink til å stelle det koselig i hagen som deg. Endelig har du din egen hage å stelle med, men håper du ikke har glemt oss i Eikeveien. Det var helt fantastisk å komme hjem fra London i mai, du hade pyntet og ordnet i mine blomsterbed og veranda. Staudene lever ennå :) Gleder meg til å se ditt nye hjem. Klem fra Liv-Anne

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Så spennende! Kjekt om du vinner :)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Lykke til med konkuransen, skulle gjerne deltatt jeg også, her er det litt overgrodd.
    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  5. Hørtes ut som en spennende konkurranse, tenkt så kjekt å vinne makeover til hagen. :) Heier på deg jeg! :)
    Gleder meg masse til å se bilder fra nye huset når dere er på plass. Lykke til med resten av oppussingen. Håper dere kommer i mål i tide!
    KLEMKLEM

    SvarSlett
  6. http://flittiglise.blogspot.com/2011/10/imponerende-budapest.html?showComment=1330664669047#c7608549316526942750

    SvarSlett