torsdag 21. mai 2009

Mine vakre sommerblomster


Her er noe av mai-innkjøpte sommer blomster!

Solsikker er min favoritt. Sa da jeg skulle gifte meg at brudebuketten skulle lyse av solsikker. Men slik ble det ikke (men den var vakker allikevel) Apropo brudebukett: den har jeg faktisk ennå... I april plantet vi solsikkefrø å satte i kjøkkenvidunet, de spirte etter bare 3-4 dager og gutta var i ekstase. Vi hadde konkurranse hvem som fikk den lengste "spira" Alexander vant. Nå er de plantet ut i krukker og vannes og pleies av gutta selv. Vi konkurrer fortsatt hvem som får den største. Arti for ongan:)
Det jeg drømmer om er drivhus og urtehage:) Det kommer - det kommer!


















































Gutta er så fascinert av marihøner:) Men denne luringen er bare fake!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar