torsdag 11. februar 2010

Bye Bye Orlando

I morgen forlater vi Disney sin "gale"verden. Ei drøy uke er egentlig greit i Orlando. Da har man både fått sett de parkene som er verdt å se og shoppet masse.
Her har det vært historisk kaldt... Skitværet fra nord i USA har trukket sørover og vi kjenner en kald sur "norravind" I går og i dag har vi stort sett shoppet og sett litt rundt omkring i nærområdet. Dette er et shoppingparadis med alle Outlets. Guess, Ralph Lauren og Puma ble min favoritt. Eneste jeg ikke rakk var Victorias secret men det får heller være!! I morgen setter vi kursen mot Clearweather og langs vestkysten, så sørover i staten etterhvert.




2 kommentarer:

  1. Det er ser ut som om dere har det helt topp! :-)
    Jeg var i Disney World for maaange år siden og har lyst til å reise dit med guttene en gang. Men mine er vel litt for små enda... Gleder meg til å se mer fra turen deres! Kos dere på ferie! :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Ser ut som en stoooor opplevelse. Nyyyyyyyyt ferien og ta med masse gode minner hjem. Ønsker deg en riktig god helg :-)

    SvarSlett