onsdag 24. februar 2010

Når kommer Starbucks og VS til Norge?

Skulle ønske vi fikk Starbucks (verdens beste kaffe) og Victorias Secret til Norge. 2 slagere som jeg syns vi kunne fått til Norge, asap!!


Når vi er på reise og Starbucks dukker opp, ja da er jeg der å nyter kaffen og gjerne noko attåt.

Victorias Secret er virkelig butikken for meg med masse kremer og godlukter og masse undertøy. I statene hamstret jeg der (er det rart vi hadde overvekt gjennom tollen) Har funnet ut at de har nettbutikk, og her blir jeg nok en god costumer.





6 kommentarer:

  1. Ja...det kommer vel kanskje etter vert:)
    Ha en fin fin dag LIse:)
    klemmer på vei:)

    SvarSlett
  2. Ja, jeg vil også ha!!! :-)
    Starbucks ♥ har endelig kommet på Arlanda og Kastrup, så da er det jo håp om at det kanskje kommer hit etterhvert også?!
    Ha en fiiiiin dag. KLEM

    SvarSlett
  3. Tok meg en tur innom bloggen din for å takke for hyggelig hilsen :) Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  4. Hei Lise :)
    Så hyggelig at du har blitt følger på min blogg!!!!
    Ha en strålende FREDAG :)
    Klem Frøken Rosa

    SvarSlett
  5. Å jeg er så enig så enig. Drømmer om Starbucks... Flott blogg du har. Gleder meg til å følge videre. Ha en super dag!

    SvarSlett
  6. Så koselig at su har valgt å følge bloggen min! Har ikke vært her inne før, spennde blogg du har - jeg kommer garantert tilbake hit.

    Klem IGi

    SvarSlett