fredag 22. mai 2009

MAI - og en blogger!!!

Da ble jeg blogger jeg og. Har alltid syntes det har vært så moro å kikke på venner og kjente sine blogger og tenkt at "jeg vil og" men har ikke tatt meg tid til det, rett og slett. Men da var jeg igang da!! I dag har det vært en "lat" dag. Og det var planen også det! Gutta gikk i pysjen til klokka 11 (noe de rett og slett digger å gjøre når vi ikke skal i barnehage og jobb)og etter en lang morgen så bar det ut sammen med naboer og kaffekoppen og nybakt eplekake made by Eric og Alexander (og mamma da) Sola skinte fra nesten skyfri himmel og vi har bare lapsa ute. Alle gutta dro på fotballbanen, mens vi damene foretrakk en barnefri time i sola. Årets første torden og lyn vær kom også gitt. Det var tidlig på "sesongen" syns jeg, men blir som alltid veldig fascinert av tordenvær:)
Bildet er fra Central Park NY

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar