fredag 22. mai 2009

Så mye rart man finner på å kjøpe både inn -og utland


Jeg elsker å kjøpe krims krams

Jeg har så mye rart jeg har kjøpt i utlandet. Er ikke store tingene, men "små gleder" Merker at det blir fort fullt her hjemme av alt man bare MÅ ha, men det er ikke fullt før det renner over:)

Bilder kjøpt i København

Liten kopp. Kjøpt i Reno, Nevada

Kaffekopper til mannen og meg. Kjøpt i Hollywood

Denne har jeg øredobber i på badet. Kjøpt i Noting Hill, London

Små kaffe bokser kjøpt i Spania

Gutta fikk seg små kopper fra NY

Bildedramme fra New York og fra Las Vegas

Toast-holder fra Spania (aldri brukt!!!) Flaske til Olivenolje og 2 små oliven-skåler, også kjøpt i Spania

Også måtte jeg jo ha kopp fra San Fransisco. Godt brukt:)
Kakefat og mugge kjøpt i Florida.
Designed by: Amy Hetrick

Lite søtt fulgehus (Biehus) Kjøpt i London for 3 pund
Blomstervase kjøpt i Sakskjøbing, Danmark

Te-skjeer kjøpt for 5 Euro i Spania

Dette tok sin plass i håndbagasjen!!
Skikkelig størrelse på te-kopp fra New York

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar