torsdag 2. juli 2009

30+


Vet jeg ikke skal klage, men nå er det jaggu varmt. Sommeren er ei herlig tid.
For å avkjøle både store og små i denne hetebølgen så går det i vann og saft, men en sikker vinner i varmen er smoothie. Når gutta hører lyden av mixeren så kommer de løpende å vil hjelpe til.
Min selvkomponerte er den beste syns jeg, og som regel har jeg alle ingrediensene
Til 4 personer trenger man:
Ca 100 gram fosne blåbær
Ca 100 gram frosne skogsbærblandng eller bringebær
1 banan
Druejuice
Yoghurt med vanilje
Som regel måler jeg ikke opp, bare pøser på med bær, juice og vanilje-yogurt og banan.
Yummy!!!
Nå er det 30 grader inne i stua og 26 ute og klokka er 22:30.
Noen som virkelig trives i denne varmen er solsikkene. De måler nå 1,50 cm.
Her er det bare å komme seg ut i godstolen å få avkjølt seg litt.
Har kjøpt siste nummer av Elle Interiør og rom 1.2.3. De blir med meg ut sammen med noen jordbær.
Ha en fin kveld!

1 kommentar:

  1. den smoothien så meget god og forfriskende ut... godt, avkjølende og sundt. må teste den der :)

    klem

    SvarSlett